Galvenais sēdekļa bloks ir piestiprināts pie Isofix pamatnes ar atbalsta kāju. Plaši regulēšanas un stiprinājuma indikatori atvieglo uzstādīšanu. Sēdekļa bloks griežas par 360 grādiem. Padara sēdekļa virziena maiņu un bērna ievietošanu automašīnas sēdeklī ļoti ērtu un drošu. Izmantošana ar skatu uz aizmuguri (RWF) ir ieteicama līdz 105 cm (apmēram 4 gadi) ar 5 punktu sēdekļa regulēšanu (132-145 grādu leņķis). Ar skatu uz priekšu ir atļauts izmantot no 76 līdz 105 cm, izmantojot tādu pašu leņķa regulēšanu ar lielāku sēdus pozīciju (108- 121 grāds) Jaundzimušo spilvens ir ļoti svarīgs sēdekļa modulis. Paredzēts jaundzimušajiem, kas ļauj viņiem ceļot visērtākajā un drošākajā stāvoklī. Galvas balsta augstuma regulēšana (15 pozīcijas) ļauj pareizi pielāgot automašīnas sēdekļa izmēru jūsu bērna augumam. Katrā lietošanas posmā bērns tiek nostiprināts 5 punktu drošības jostās ar ērtiem aizsargpolsteriem. Sānu aizsargpaneļi, iebūvēti sēdekļa bloka sienās, tiek izmantoti, lai samazinātu un absorbētu potenciālo sānu triecienu enerģiju negadījuma laikā.
Galvenais sēdekļa bloks ir piestiprināts pie Isofix pamatnes ar atbalsta kāju. Plaši regulēšanas un stiprinājuma indikatori atvieglo uzstādīšanu. Sēdekļa bloks griežas par 360 grādiem. Padara sēdekļa virziena maiņu un bērna ievietošanu automašīnas sēdeklī ļoti ērtu un drošu. Izmantošana ar skatu uz aizmuguri (RWF) ir ieteicama līdz 105 cm (apmēram 4 gadi) ar 5 punktu sēdekļa regulēšanu (132-145 grādu leņķis). Ar skatu uz priekšu ir atļauts izmantot no 76 līdz 105 cm, izmantojot tādu pašu leņķa regulēšanu ar lielāku sēdus pozīciju (108- 121 grāds) Jaundzimušo spilvens ir ļoti svarīgs sēdekļa modulis. Paredzēts jaundzimušajiem, kas ļauj viņiem ceļot visērtākajā un drošākajā stāvoklī. Galvas balsta augstuma regulēšana (15 pozīcijas) ļauj pareizi pielāgot automašīnas sēdekļa izmēru jūsu bērna augumam. Katrā lietošanas posmā bērns tiek nostiprināts 5 punktu drošības jostās ar ērtiem aizsargpolsteriem. Sānu aizsargpaneļi, iebūvēti sēdekļa bloka sienās, tiek izmantoti, lai samazinātu un absorbētu potenciālo sānu triecienu enerģiju negadījuma laikā.